Film People Like Us. Oameni ca noi

People Like Us, tradus ca Oameni ca noi, este un film de top din categoria filmelor de familie. Personal l-am ales când am văzut că joacă şi Michelle Pfeiffer, gândindu-mă că nu se poate să fie un film rău. Însă pelicula mi-a întrecut aşteptările, toţi actorii făcând roluri excelente, iar filmul fiind unul dintre cele mai emoţionante pe care l-am văzut.

Subiectul filmului People Like Us:
Un tânăr se întoarce acasă, mai mult din obligaţie, când tatăl său, de care se înstrăinase de ani buni, a murit. Află acum că tatăl său mai avea o familie, iar tânărul îşi descoperă cu uimire o soră vitregă şi alcoolică, cu un fiu de 11 ani, inteligent dar greu de controlat. Acestora trebuie să le dea moştenirea lor de 150.000 de dolari, bani gheaţă. Dar oare merită să se despartă de această sumă, când are propriile datorii şi probleme mari cu serviciul?
Filmul e inspirat după un fapt real. Atat Elizabeth Banks cat si Chris Pine au doua prestatii foarte bune. Filmul e amuzant, dramatic, captivant, şi îl recomand oricui vrea să petreacă două ore pline şi frumoase. 

Trailerul filmului People Like Us:

Producţia filmului People Like Us:
Actori principali: Chris Pine, Elizabeth Banks, Olivia Wilde, Michelle Pfeiffer
Regizor: Alex Kurtzman
Anul lansării: 2012

Ce părere ai despre People Like Us?
Ce alt film ai vrea să recomanzi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...